KLICKKK!

jag gillar att man kan shoppa online, speciellt när det är 10 % rabatt på hela sortimentet.
MEN jag gillar INTE när man måste handla för minst 190 kr för att rabatten ska gälla.
så fick lägga till ett linne, "basic" typ. men den såg skön ut! Allt från H&M!



så här långt tänkte jag: (i love paint!!!!!111)


jeansjacka, fast vill ha en ljusare, tänkte leta på secondhaaaaand

vita tygskor, självklart ska man ha ett par converse, men det är mysigare med lite pastisch skor som kostar 1/3 av vad ett par converse gör ;D;D;DD;D;D;D;;D;D;D;D;D sug på den du.

btw skorna på bilden är från DIN SKO och de kostar 299. Jackan från H&M kostar .. 300 något.
inget jag har köpt dock. letar runt efter billigare skor som liknar dom på bilden, hojta om du vet vart jag ska leta!

Kommentarer
Postat av: isabelle

tjusiga grejer! :D

det finns typ sånna skor på h&m, men dem har dragkedja på sidan. hur sköna som helst, och faktiskt väldigt snygga för 129kr. det är värt :D

2010-04-23 @ 09:08:12
URL: http://isabelleauru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0